F.C.INTER MILANO

ponedjeljak, 29.01.2007.

Messi: Laska mi što me Inter želi

Milanski Inter i njegov vlasnik Massimo Moratti već duže vrijeme pokušavaju u svoje redove dovesti mladog Argentinca i člana Barcelone Lionela Messija (19). Iako su u Barci kazali kako od tog posla neće biti ništa, napokon se oglasio i glavni akter priče izjavom da mu laska interes koji Inter pokazuje za njega.
Moratti je već nekoliko puta najavio kako će sljedećeg ljeta odaslati ponudu vrijednu nevjerojatnih 110 milijuna eura Barceloni za kupnju mladog Messija. Iako je to cifra od koje boli glava, u katalonskom klubu su ostali hladni na te ponude, tvrdeći kako Messi jednostavno nije na prodaju.
Talijanski su se mediji posljednjih tjedana raspisali kako se otac mlade argentinske zvijezde tajno sastajao s Interovim čelnicima, no službene potvrde da se to doista dogodilo nikad nije bilo, kao ni reakcije samog Lionela Messija.
U razgovoru za talijanski magazin Calcio Italija Messi je ipak priznao da mu laska interes takvog kluba kao što je Inter, iako su svi njegovi planovi vezani uz Barcelonu.

"Svaki put se osjećam posebno kad tako poznata osoba kao što je Moratti te tako veliki klub kao što je Inter pokazuju interes za mene. No moram ponoviti ono što sam već kazao – ja u ovom trenutku razmišljam samo o Barceloni. Napuštanje kluba u ovom trenutku za mene nije opcija, jer sam izuzetno sretan, ali ne samo ja, već i i moja obitelj." - kazao je Messi.
Iako ima tek 19 godina, Messi je u Barceloni već šest godina. U dobi od 13 godina Messija su skauti Barce doveli u klub kao veliki potencijal, što je u konačnici i dokazao. S obzirom da Messija ugovor s katalonskim klubom veže do 2014. godine, bilo kakva prodaja je teško zamisliva. Pogotovo ako se zna da je pred njim svijetla nogometna budućnost.

- 21:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #