F.C.INTER MILANO

utorak, 09.01.2007.

Moratti demantirao dolazak Buffona i Messija!!!

Naftni magnat i predsjednik Intera, Massimo Moratti, distancirao je danas svoj klub od dovođenja Gigija Buffona i Lionela Messija. Talijanski heroj i Barcelonina senzacija često su spominjani kao budući Nerazzuri, ali Moratti po svemu sudeći nema namjeru "odriješiti kesu" za njih.

"Pored svog poštovanja kojeg imamo prema Buffonu, mislim da nam on ne treba, tako da nismo ni u kakvoj utrci za njegov potpis, ni sada, ni na kraju sezone." rekao je Moratti.

Moratti je navodno bio spreman isplatiti 38 milijuna eura za Buffona, a za Messija nevjerovatnih 105 milijuna eura.

"Svi sada pričaju kako sam ja lud za Messijem. Istinja je da sam ga ja pohvalio prije dvije godine kada je debitirao za argentinsku U-21 reprezentaciju. Od tada nismo imali nikakav kontakt. Istina je da ja njega cijenim i mislim da je izvrstan igrač, ali stvarno nema potrebe za njegovim dovođenjem. Budući da je Messi Barcelonin igrač nema smisla govoriti sada o njemu." - dodao je Moratti.

- 12:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #