F.C.INTER MILANO

ponedjeljak, 08.01.2007.

Moratti zamalo prodao Inter!!!

Predsjednik Intera Massimo Moratti je senzacionalno otkrio kako je u travnju zamalo došao do odluke da proda klub. Moratti je izjavio kako prije osam mjeseci stvari u klubu nisu bile bajne i teško mu je bilo gledati ravnodušnost osoba u klubu. "Postao sam zasićen. Počeo sam misliti kako se postojeći obrazac neće promijeniti i da nikada nećemo biti bolji od drugog mjesta pa sam nazvao nekoliko banaka i rekao im da započnu proces prodaje Intera.

Moja obitelj je prihvatila tu odluku jer sam stalno bio pod stresom međutim nakon što se preko ljeta situacija promijenila odlučio sam ostati kako bi vidio što će se desiti. Želio sam vidjeti da li sam sve ove godine bio u pravu (u vezi skandala oko namještanja utakmica op.a.)" - izjavio je Moratti koji je kazao da je odluka o tome da se prošlosezonsko prvenstvo dodijeli Interu sigurno pravilno donijeta.

"Da nismo prihvatili taj naslov tada bi bacili sumnju na sve klubove u ligi međutim mislim da je trebalo pokazati kako su klubovi poput Intera i Rome čisti" - rekao je Moratti koji ne prihvaća kritike da je Inter ove sezone favoriziran kod sudaca. "Prije sam mislio da ću skakati od sreće kada ću doći na vrh međutim to sada nije slučaj. To je vjerojatno zbog svih stvari kroz koje sam prošao u prošlosti".

- 22:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #